slide show

gårdagens shopping

tidsinställt inlägg - går runt på arlanda just nu och väntar på att planet ska gå. runt 10-tiden ikväll ska vi ha landat i rhodos, l ä n g t a r!







Hoppas att den där take the heat grejen kan rädda mitt slitna hår, eller en del av det iallafall.. måste toppa det snart! har hört att den ska vara väldigt bra så ska bli spännande att testa. var också i stort behov av en nagelfil, min gamla blev så sliten när jag filade bort gelen.. hehe.



bästa köpet! så nöjd :) bryr mig inte om att 95% av sveriges befolkning har vita converse på sina fötter, dom är ju så snygga.
Anonym

tack så mk!1

Mikaela - FOTO

Härliga grejjer!



Svar: Tack så mycket :)

Lotta

Sv: Det var jättemysigt också :) och det är assnyggt med converse!! Speciellt vita tycker jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: