slide show

RHODOS - 110716

Hemresedagen! kändes sådär att lämna härliga rhodos och värmen men ändå skönt att komma hem.. och ja, vi kommer nog åka tillbaks till rhodos nångång, men inte nästa år.. och antagligen inte till ixia då. men jag gillar rhodos, så mysigt där!

nu taggar vi till nästa resa, teneriffa om lite mer än 3 månader! längtar! :)



receptionen på vårat sjukt fina hotell



väntar på bussen till flygplatsen..





flygplatsen där är nog den konstigaste jag varit på.. t.ex så ser ni att dom inte ens tagit bort planet som avgick från våran gate för mer än en timme sen, haha.. men det var även en massa krångel i incheckningen så vi fick stå i 2 olika köer och sen typ tusen andra saker.



när man sitter på planet, väntar på att åka ut till startbanan och när dom sätter på den där säkerhetsvideon så har jag typ panik, att flyga är seriöst det värsta jag vet.. men när ska jag komma över den rädslan egentligen? KOMMER jag ens göra det? så jobbigt ju





fina grekiska öar





köpte 4 nagellack för 100:-, nöjd!



och så när vi precis landat i molniga och kalla sverige igen.. längtar tillbaks till värmen!
Lotta

Sv. Tack så mycket :) och jag tycker också att ryggen är snyggast :D Är allt bra med dig annars idag då? =)

nattis

- taaack! :D



allt bra sötis?



kram

lindababby

Sv. Tack tack!!

johanna

tack! :D

härliga bilder!

M *

- åh jag vill också resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: