slide show

RHODOS - 110714

Våran nästsista heldag i rhodos spenderade vi i rhodos stad.. kikade lite i butiker och så. köpte en cardigan från zara som jag låg och funderade på vid poolen om jag skulle köpa eller inte men sen så bestämde jag mig för att göra det ändå, har visat upp den i bloggen för några dagar sen och snart kommer det även upp lite bättre bilder på den :)



utsikt från våran balkong.. tänk om man kunde vakna upp till det här varje morgon, underbart!



under tiden vi väntade på bussen till rhodos stad.. det kom ju ingen buss som vanligt så det blev en promenad! det är bara typ 4km in dit så det är ju inte så långt ändå





blir ni inte också sugna på att hoppa i? hihi =)



snart framme



windy beach levde upp till sitt namn.. syns inte så bra på just den här bilden men vågorna var typ gigantiska









M *

- åh vad härliga bilder!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Så himla fiiiint, haha :D

Sara

Fina bilder :)

jr

Shit vackra bilder måste jag bara säga ;)

caiza

uunderbart vatten, fina bilder! :)



ser du vem kändisen är i min blogg?

caiza

sv: kul att du är med i gissa kändisen! hör av mig när vinnarna är uppe på bloggen :D

Anonym

vsg ;)

moaffoto

åh vilka härliga bilder, blir riktigt avundsjuk! :P



sv: varsegod!

bella

Så himla härliga bilder :D



- Ja LV-väskorna e såå snygga !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: