slide show

RHODOS - 110709

Här kommer lite bilder från flygresan ner till rhodos, det tog ca 3,5 timme ner dit så det gick rätt snabbt. själva flygturen gick väl bra, är ju flygrädd och jag trodde typ att jag skulle dö när vi satt på planet och var påväg ut till startbanan.. men allt gick bra!

kommer såklart massor med bilder från rhodos snart också men börjar med de här;



Här står vi i kön till incheckningen som var typ 10 mil lång.. vi stog väl där i 1 timme kanske



väntan....



stockholm





vårat plan hade individuella tv-skärmar på stolarna, yey! man fick betala 50:- för att kunna lyssna på musik, kolla filmer mm, det gjorde jag så jag lyssnade på lite musik och tiden gick väldigt fort :) man kunde också se vart man var någonstans, det kunde man dock göra utan att betala.





solnedgång över den grekiska övärlden, så fint



när vi kommit fram till hotellet var klockan runt 11 på kvällen så vi gick ut och åt lite snabbt. tog pizza med fetaost, så gott!
Carro

Fasen vad bra med skärm vid varje säte!!! Lyx!



Tack =)

yo

fina bilder!!

isabell 14 år

sv:att den är!? hihi :D

Bunny

Tack så mycket! :D



Vad hemskt att stå och köa en timme :O när jag åkte till cypern i juni gick det jättesnabbt tack vare den nya checka-in-dig-själv saken ^^ så jag hade tur iallafall :D

Leia ♥

Tack! :)

Jossan

Jävlar vilka häftiga bilder!

Gillar den med solnedgången, sjukt fint! :)



sv. Härligt! Jo, med mej också! :D

Sara

Jobbigt att vara flygrädd :/ Själv älskar jag att flyga :)

Jossan

sv. Hihi varsegod!

Hihi ja visst var den! :D



Hur gammal är du då? :)

E M M A

sv: Tack :D

haft en bra söndag? :)

已知 Mohammedi Al-debis™

hääääärrrliga bilder<33

anna

gott med pizza!

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

Sara

De kommer antagligen bara säljas i USA, men eventuellt kommer man kunna beställa dem på nätet :

Tina

härligt ser toppen ut vill me!=)

Emma

sv: hihi visst är de (a) jätte fina bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: