slide show

pretty little liars

Såg precis pretty little liars.. började se på det igårkväll och nu är jag fast! det är ju så spännande.. nån fler än jag också gillar det?

och på tal om ingenting så funderar jag på att göra en ny design här på bloggen, är väldigt trött på den här som jag har nu så frågan är hur den nya ska se ut? jag är inget proffs i photoshop, jag använder nästan bara photoscape & picasa så jag kan inte göra nåt superavancerat. får se om jag kommer på hur den ska se ut men ge gärna lite förslag!



en bild som pappa tog på mig när vi väntade på bussen till flygplatsen i rhodos.. älskar min rosa resväska, hihi.
Soffi

SV: Tack detsamma! :)

Rebecka

- jadå :D

samane

jag älskar pretty little laires undra vem A är!!;)

Dressageponys

super fin blogg! :)

Enya♥

Sv; Tack så jätte mycket :D allt bra idag?



Fin bild!

Sara

Jag ska också börja se den serien, verkar så bra! :)

Karo

Hej! Anmäl dig gärna till min fototävling! Temat är sommar. :) http://karoslife.blogg.se/2011/july/fototavling-1.html

MARIA - mode, outfits & inspiration

Nej vad sjukt, jag började se det igårkväll, och nu är jag helt fast! Så spännande! Fast han Troy ser så sjukt läskig ut haha. Vilket avsnitt är du på? Jag är på säsong 1, avsnitt 4 :)



sv: jag vet, skitdyrt! Inte kul.. kram!

Kajsa

jaa, det ska bli jätte kul faktiskt! det är andra gången jag åker dit nu. Och det är helt underbart där :D

Sara

Hoppas du har en fin start på veckan :)

L I S A ♥

- visst e den :D

Haidi Jakobsson

åh vilken snygg resväska :D

emma

Vart har du köpt din resväska!!?! ÄLSKAR DEN, måste ha en sån nu när jag ska flytta till usa :O snälla maila svaret :D

emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: