slide show

powerwalk

Har precis kommit ut ur duschen så mitt nytvättade hår står åt alla håll typ, haha så fint så. var och powerwalkade lite innan, blev runt 7 km den här gången också, känns bra! kanske tillochmed är värd lite godis ikväll? var typ 2 månader eller mer sen jag åt lösgodis sist..

jaja ska läsa lite bloggar nu, skriver mer sen! =)



hahah ser lite drogad ut.. bilden är från förrgår eller nåt sånt

felicia

ja verkligen :)

♥ majjin.blogg.se

du har en Samsung WB600 digitalkamera med 15 megipixel? :D



svar: ja, visst är den! :)

hanna

jag medd !:D älskar starka färger :D

Catwalkqueen

Tack! =)

- Tack :D vgd ?

moa mildén

tack :D

Gabbe

sv: tack så jätte mycket ^^

dreamsandthoughts ☆

sv: ja visst är dom :D

ellu

SV: Tack så jättemycket! :)

Ha en bra helg! :)

♥ majjin.blogg.se

svar: en sån kamera har ju jag också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: