slide show

palmtree

tidsinställt

Förra veckan målade jag på en tipp (låter mina egna naglar vila ett tag eftersom jag använt removern lite för ofta så jag målar dom inte lika ofta just nu) och det blev en solnedgång, en liten ö och en palm! har gjort det på min kompis naglar en gång förut men tror att den här blev lite bättre..

för er som undrar så är det runda under palmblanden cocosnötter, eller det ska föreställa det iallafall hehe ;p vad tycker ni? =)



mönstret är gjord med nail art lack, mina är köpta på nelly.com

vickan

Hej, jag har nu bytt blogg igen från pinklaayyw.blogg.se till vicha.blogg.se :) HOPPAS DU LÄSER MIN NYA BLOGG! KRAM vicha!

peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Den som vinner får ett inlägg ägnat åt sig med motivering till varför jag tycker den bloggen förtjänar att bli "veckans blogg". Vinnaren får även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag! :)

SOFIA

Ha en fin dag vännen!



Ny tävling - vinn en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

lisa

Ställ gärna en fråga/frågor i min frågestund :D

anna

sjukt coolt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: