slide show

my nails - steg för steg

När jag har lagt upp bilder på mina naglar som jag fixat själv med mönster och så så är det nästan alltid nån som undrar om jag inte kan förklara hur jag gör. så nu hade jag tänkt visa lite steg för steg bilder när jag målar på mina tippar. (låter mina naglar vila lite för tillfället, dom går så lätt av eftersom jag missbrukat removern liite för mycket den sista tiden)

kom ihåg att jag fortfarande är nybörjare. har väl haft mitt nagelintresse i typ ett halvår nu och målat mönster med sk. nail art lack i kanske 3-4 månader eller nåt så jag vill att ni inte förväntar er nåt wow resultat :)

de här tipparna fixade jag nyss:



1. målade hela tippen med ett favorit lack från china glaze, tror att färgen heter white cap. den är iaf från anchors away kollektionen



2. behöver väl inte säga nåt här haha.. men måste köpa ett nytt vitt nagellack. mitt från isadora är slut för längesen men glömmer köpa en ny hela tiden, heh..



3. ...



4. nail art lacken har jag beställt från nelly.com



resultatet! vad tycker ni? =) kommer upp en ny 'guide' imorn!

anna

tackar :) hur är det med dig? :D

Sara

Skitsnyggt!

Karo

Sv: Ja, det är dom! :)

Allt bra?

Madde

sv: haha aa :D

♫♪ Sandra T

fint det blev :)

Dahlin ♥

Tack! :)

Grymt snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: