slide show

min beställning från nagelgiganten

Äntligen har mina nagelgrejer kommit! fick en avi för några dagar sen men då hade inte paketet kommit? igår fick jag en lapp där det stog att mitt paket var försenat och idag kom en till avi.. skumt det där. så nu har jag gått kanske 7-8 km för att hämta grejerna så jag borde väl kunna äta chips ikväll utan dåligt samvete? hihi.



massor med pads.. ni tycker säkert det är ovärt men om man målar naglarna lika ofta som jag är det värt det. det brukar ju fastna massor med padsrester på naglarna när man tagit bort nagellack ni vet? med de här padsen så fastnar det inga jobbiga rester därför köpte jag dom..



nail art's, ni vet nagellacken man gör mönster med



pusher - som man skjuter upp nagelbanden med



dom 2 till vänster ser nästan lika ut men om man kollar noga så kan man se lite skillnad på dom iallafall. den orangea är skitsnygg!
Evelina

Kul med lite nytt! :)

felicia

ja :) snygg färg nagellacken!

Anonym

hahaha, jaa :p

hanna ♡

planer för kvällen? :)

Gotlänning

den e jätte bra ! ;)

Maria

jaa, dom skorna är helt underbara :D

snyggt dethär nagelacker va! men är inte domdär pissdyra:o?



sv: jaaaa!

B Y S I S T E R S

Sv: Vem är inte trött på den ? haha! (:

Hanna

jaa jag längtar jag har ju aldrig varit utomlans förr så jag hoppas det ska bli kul !:D

Caroline

tack :)

ja precis :D



vilka härliga färger ;D

Sara

Fina färger :)

anna

jag har också nagellack från nail arts, men knappt använt de, illa! haha! :)



kul med nya nagellack! :)

Della

oj jadrr vad mycket pads o_o

ja precis, dom är supersnygga:)

A l e x a n d r a

svar haha jaaa !



oj , ser att du tycker om att fixa med naglarna. jag också ! haha :D

Frida

Vilken fin blogg du har!

Anmäl dig också gärna till veckans blogg :)

http://fridablombergs.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-2.html#comment

Kram

♫♪ Sandra T

håller med :)

WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

Sara

God morgon :)

LIIV - vanlig men unik

SV: Tack!

Bra grejer det där, och snygga lack :-)

nathalie

Tack så hemskt mycket!<3

Allt bra me dig?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: