slide show

king of fashion



Alltså.. hittar man nåt från modekungen är det kört! finns så himla mycket snyggt där och tyvärr så har dom ju oftast grejer som inte riktigt är i min prisklass om man säger så, hejdå studiebidraget liksom..

nu har jag fått en liten crush i tröjan på bilden, vill ha vill ha vill ha! den kostar 349:- så jag funderar på om den är värd det eller inte.. har en perfekt höst outfitbild i huvudet; usa-converse, skinnjacka (helst jofama by kenza) en stor halsduk som man kan vira runt halsen flera varv och såklart en massa snygga smycken som typ earcuffs.  

ska jag..?
Caroline

så snygg den var!

- alexandra

svar tack så jätte mycket !

vad har du hittat på denna kväll då ?:)

- alexandra

alexandra

svar Jo det ska jag nog också, sova alltså.

Godnatt på dig !

- alexandra

Emmy

Asfin blogg :D

WADUP!

- åh så snygg!

Carro

Det var längesen jag var inne där, där måste jag kika in snart!

bella

Heej, allt bra med dig?

fin blogg, Kram Bella.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: