slide show

h&m fall 2011

Får typ ångest så fort jag tänker på att om typ 1,5 så börjar det bli kallt igen.. sommaren går alltid så fort! skulle absolut inte tacka nej till ett los angeles klimat eller så.. ååh.

men det bästa med hösten är ju iallafall alla snygga höstkläder som kommer in! typ de gigantiska halsdukarna, skinnjackorna, bootsen.. det gillar jag! tittade i h&m's höstkatalog idag och hittade lite snygga saker där, bl.a det här;



har fått en thing för vinrött tror jag, haha.. vill ha ett par converse i den färgen!
Amra

Väldigt jobbiga :(

Tack dsm gullet :D

Anonym

sv: Tack :)

vinrött är så himla snyggt!

Anna-Johanna ♥

sv. Tack :)

Allt bra? :D

Lotta

Sv: Jaa, jag tyckte verkligen det , kanske för jag är så dålig på att plocka ögonbrynen :p

hanna ♡

ja :D

Sara

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: