slide show

hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka på rhodos! känns sådär att vara hemma igen men ändå väldigt skönt.. har haft 40 grader eller säkert mer i skuggan och inte ett enda moln på himlen, här i sverige verkar det vara raka motsatsen haha. har det varit fint väder här eller? såg på nyheterna att det varit nåt regnoväder i typ tyskland som var påväg hit.. klarade jag mig i från det? :)

och vet ni, jag har blivit moster också! min andra syster fick en bebbe för några dagar sen, ååh längtar efter att få se lillen, hihi.

ska lägga upp massor med bilder sen när dom är sorterade och sådär!



en bild från innan vi åkte

caiza

vad roligt att ha vart i rhodos :D

Dana

sv: tack! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: