slide show

from monki



Har tänkt köpa den här flera gånger men det är priset som hindrat mig.. nu tror jag dock att jag bestämt mig för att jag vill ha den ändå. tänk i höst tillsammans med skinnjackan, leggings och boots. tror det kan bli riktigt snyggt så den får nog hänga med mig hem i veckan :)

400:- monki, hot or not? ♥
Victoria

Hej =)

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos mig =)

lottar ut 6-10 st ikväll! så får ni rösta fram en vinnare =).

vinnaren för en länkning i meny en vecka med bild och titeln VECKANS BLOGG =)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: den är ursnyggg! :)

Sofia - Foto, mode & personligt

tack :3

Det är så himla mysigt med en stickad tröja! hihi

REBECCA

- Ja! As snygga :)

EMMAS!

ja eller hur :D

Sofia - Foto, mode & personligt

Hej skulle vara guld värt om du ville rösta på min klänning :D

Man kan rösta en gång per dag :D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=R44HjzSYVkUe0tCr3vXMb8t3x4UqRNpgEgnlW60peSJbBJI25fBT&third=yes#Gallery

Saga!♥

Ja visst är det en bra låt? :D

rebecka.blogg.se

hot :D



sv; ja, håller med dig där! :)

You make me smile

Tack så jätte mycket (:

Sara

Mysig :)

Emma

Hej, allt bra :D ?

Mamma till William och bebis i magen

Snygg tröja med kostar ändå en del..

AB PW

HOT. exakt en sådan där har jag letat efter!

J

hot :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: