slide show

federika top



Dog lite när jag såg det här linnet på ginas sida nyss. måste måste måste haaa! ska lätt in på gina imorgon och köpa den om den sitter bra. ni kanske vet att jag är en sucker för usa's flagga, haha.

129:- gina tricot, hot or not? ♥
Daniella Book:)

Hej! Jättefin blogg, älskar designen!:)

Allt bra med dig?:)

J

Åh, jag med..:)



Linnet var grymt!

Daniella Book:)

Jodå det är toppen!:) Letar efter nån som vill göra länkbyte och tror min hund e på g att föda sina små valpisar snart!:D

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: tack!

där är helt underbart :)

Becca

Snyggt linne, det ska jag nog kolla in nästa gång jag går in på Gina!



sv: Tack! Ska försöka hitta ett par lattefärgade och turkosa!

Daniella Book:)

Haha yeah!:D

Sanna

svar: Okej, vi ska bo på hotell Cactus som ligger i Rhodos stad

Sara - 17 år och helt underbar!

Snyggt linne! =)



Svar:

Det är ju tyvärr så att det kan bli så på sommaren! Men jag gjorde en chansning, man får väl färga annars liksom! =) För min del blir det förlängning med clips, lättast och bäst! =)

Kram

julia

sv; Tack! :D

Finfin topp!

kram

Leila

väldigt snygg! men propå hur den sitter om den är lös eller tajt, men skulle nog sitta bra på dig. Hur har din dag varit? läs gärna min nystartade blogg och kommentera snälla? :D kram.

Emma.-

Sv: Okej, riktigt nice! :) Hur äre med dig?

Mamma till William och bebis i magen

Snygg tröja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: