slide show

110717

Godmorgon bloggen! vaknade typ för en timme sen, var inte lite skönt att sova i min egna säng inatt.. sängarna på vårat hotell var faktiskt rätt sköna men min säng är ändå bäst, hihi.

idag hade jag tänkt fixa mina naglar som ser hemska ut för typ alla gick av i rhodos, packa upp resväskan, lägga in bilderna i datorn och sortera dom osv och läsa bloggar, är lite efter nu hehe.. kanske ska ut och steka lite också, måste ju passa på så inte min fina rhodosbränna försvinner.



dagen innan jag åkte
Sara

Ha en mysig söndag :)

Sara

Svar:

Det är helt lugnt! =)

Hur var Rhodos? =)



Okej, nästan allt sliter ju på håret, nästan förutom clipsen. De sliter lite om man tuperar i botten oså, annars sliter den knapp! :P

Kommer ihåg när jag limmade.. det var ett helvete :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: