slide show

true love forevermore


Den vita har jag varit lite smått förälskad i sen första gången jag såg den så jag har skrivit upp den på beställningslistan så förhoppningsvis klickar mamma hem den åt mig. så snygg och enkel att matcha, tänk ett par ljusblå slitna shorts till och gladiatorsandaler eller converse! oh i like that.

vilken väljer ni?

129:- H&M
eantonia

Jag väljer också den vita :)

sarastille - jag säljer billiga designer!

Vad uppskattar du mest av allt i ditt liv just nu? Det kan ju vara vad som helst, pojkvän, familj, vänner osv. Intressant att veta vad just DU uppskattar :)

Killar e kräk

dom där var grymt snygga ! :)

kan inte välja en av dom, måste bli båda :P haha!

fin blogg! kram

It's Emmi

Sv: Tack så mycket! Vilka söta tröjor :)

Anonym

Hihi!

Ja, men köpte den aldrig ;)

Anonym

Hihi!

Ja, men köpte den aldrig ;)

Anonym

Kanske skulle vi kunna prata lite grann?

:)

Du verkar ha samma drömmar och intressen som jag? :D

adda min msn. står på email om du vill :D



Kram

michaela

hejhej, fin blogg :D

hur är det? :D

Vendela

Den till vänster =)

Elin

SV: Jag med :)



Jag har beställt och fått hem den vita, skitfin! ^^

Ebba

Den vita tycker jag med! Skit snygg!

sofija arvidsson

sv: Tack så mycket! :)

Läget idag?

ella

älskar den vita ! :o du har rätt ! Så enkel att matcha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: