slide show

today i'm wearing this





Tröja - topshop | halsduk - bikbok | leggings - gina tricot | armband - gina tricot

Kom hem för typ 1 timme sen efter ett antal timmar på stan! köpte inget (sparar.. tror jag haha) men fanns massor med fint inne på skopunkten.. skorea är farligt, hihi. fastnade också för några ursnygga nagellack på makeup store, så snyggt med skimrande färger!
JULIA

jaaa :D det är mycket bättre än denna kalla vintern :(

miadiana.blogg.se

Fin outfit. :)



Sv: Jag hoppas också på en tidig vår, fast samtidigt inte. För kommer våren tidigt så betyder det mindre skidåkande och så...

Emelie

Sv: Tack så mycket =)

hanka

Ja, jag är verkligen jätte nöjd! :D

Emelie

Hej!



Just nu har jag en stor Bloppis på min blogg med både oanvända kläder och några som är använda. Kika in och kolla om DU fastnar för något. Bara att slänga iväg en kommentar om du är intresserad utav något plagg.



Ha en trevlig kväll!



Med vänlig hälsning Emelie - starblind

nelina [nelinalindberg.blogg.se]

sv: tack så mycket!

fin blogg btw:)

NATALIEGOESAMERICAN

gillar armbanden! :D

sv: jaa det kan du ge dig på! :D älskara att resa och upptäcka nya saker! :)

sara

svar: tack snälla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: