slide show

teneriffa

Wihooo! nu är resan bokad.. och vi ska till teneriffa, playa de las americas! har aldrig varit där och det ska bli sååå kul att åka dit! 30/10 åker vi så det är ett tag kvar.. men tiden brukar ju gå rätt fort! åker med amanda i år också såklart, blir våran 4:e resa tillsammans ♥



här ska vi bo! ser ju helt okej ut! läääääängtar..
hanna och johanna

Avundsjuk!

Anonym

sv japp =)

gud så skönt att åka till solen!

michaela

sv: visst är det!

Sandra

Åh jag vill också till värmen!

naliie

åh vad najs :D jag var där för 2 år sen :D samma ställe :D

Emma

Sv: Tack, det tycker jag med!:D



Åh vad avis jag är, vill också ha värme. hihi:)<3

maria

tack! shortsen kommer från modekungen fast jag sökte på google! kram :D

Nathalie Nyrén

Nej det är sant, vem vill inte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: