slide show

sommaroutfit



Provade linnet idag, den är mycket snyggare IRL så alla vet! såhär vill jag iallafall se ut en skön sommardag.. vad tycker ni om mitt inspirationscollage?
Viola Söderberg

sv; ja det tyckte jag också :) vad gör du då ? :D

julia

Sv: det får du inte missa :) allt bra med dig då?

Elin:)

Gud vad snyggt! Längtar så till sommaren!! :D

Sv; Tack!

Alexandra

sv. Ja visst va dom:) fina saker:)

Viola Söderberg

sv; jag tittar på tv :)

soofie

sv: yes :)

Anonym

sv; The green hornet :)

RaNama Rania

Så sköna kläder, vill så ha sommar nu asso.. haha :)

jesi

Jag gillar linnet ;D

angie

bikbok linnet är så sjukt snyggt! min sambo har det smått avis hehe ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: