slide show

nya hårfärgen

FÖRE:





EFTER:







Jag saknar min gamla hårfärg, visste att jag inte skulle färga mörkt.. men jag ville ha en förändring ändå.. men det blev väl rätt okej iaf. lite svårt att se när håret är så stylat.

vilken färg tycker ni är finast? :D
ElinB

Fint det blev! Ser mycket fräscjare ut i det nya :)

Petra´s

Tisdagen BLoggvinnare är lottat :)

Ellinor

jag tyckte du var fin i båda :)

Vad har du gjort idag då ? :D

LINDAVIOLA!

sv; Smart! Jag använder inte spray så ofta, så när jag har det så brukar jag tvätta eller i alla fall skölja håret :).

Issa

sv: Tv4 play har slutat sända det -.- men jag såg att man kunde ladda ner de om man sökte på det iaf ! :D

djoikiis

jag tkr det har blivit jätte fint! :D

rosmarie

passa jätte bra i mörkt :)

JENNY

sv: åh tack! =)



gillar förresten den nya färgen väldigt mycket!!

du passa extremt bra i mörkare nyans och tro lär, jag ska inte ljuga, men tiillslut lär du vilja lägga i lite blonda slingor (I will!!) men just nu kommer du känna dig apsnygg, du kommer få blickar! ;)

jessica

ååh, det var ju jätte fint!

gillar din header med :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Jättefint ju!

sv: ja, med eller hur :D



Var gärna med och tävla om ett snygg ring i min blogg, bara kommentera att du är med! :)

http://mmiaas.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-en-snygg-klackring.html#comment

sussi och erica

de mörka va jättefint :D



va har du för locktång? :)

Malin

vad använder du för locktång? hur många mm. är den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: