slide show

N E W





Använder inga mallar när jag gör fransk manikyr, tycker bara att det är komplicerat. jag är rätt så stadig på handen så jag klarar mig utan..

gjorde om mina naglar igår! det blev väl okej men sen råkade jag komma åt de vita på 2 naglar så det blev förstört.. BRA GJORT! så jag har tagit bort det nu.. ska göra nåt nytt snart men vet inte vad?

mönstret är gjort med tandpetare som vanligt, ett litet tips är att man kan använda eyeliner borsten också.. jag har tvättat rent min så ska använda den nångång! :D

do you like it? ♥
Elina [FOTO]

sv: Tusen tack! :)

Eleonore

Va fint lacket blev, duktig du är som kör på frihand :)

jesi

gud avd snyggt gjort!

Gabriella

fina naglar :)

emma

Bli helgens prinsessbloggare - kika in och anmäl dej! ;)

http://eemwas.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

daniella

Snyggt!

den amerikanska flaggan blev jättebra tycker jag (i nyare inlägg)

hoppas du får en grym söndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: