slide show

my day

Var meningen att jag skulle bloggat för flera timmar sen för jag har rätt mycket att skriva om.. men funkade internet då? neej.. kunde tekniska julia fixa det? nepp.. men nu funkar det visst igen, för ett tag iaf..

men dagen då, vi hade först nåt arbetsmiljögrejs, inte speciellt kul men det gick snabbt. efter lunch drog jag och 2 till ut på stan, vi fick i uppgift att gå runt i affärer och kolla hur personalen uppför sig mot kunderna. vi var väl klara runt 2 så då gick vi runt lite till innan jag åkte hem. fick med mig ett par snygga shorts från h&m också, det tar väl några 100 år innan man kan använda dom menmen! ;)








innan vi gick till stan så fixade vi oss lite.. vi får ju använda smink, hårprodukter och så :D
sarase

tack söt :) kram!

Karolina

sv; Ja den är jättesnygg, och billig ;) perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: