slide show

linnen med detaljer



Hittade 3 snygga linnen på h&m's sida.. vilken skulle ni välja? jag skulle tagit den svarta tror jag, mest för att den är enklast att matcha men dom andra är riktigt balla ju! älskar detaljerna på ryggen!

99:- H&M
i :)

Jag älskar den i mitten! :D

sarastille - jag säljer billiga designer!

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

sussi och erica

den svarta e fin :D

jessica

söta :)

LIENE

assnygga! jag vill ha den i mitten, bara för att jag älskar färgen, tonerna och mönstret:D det skulle vara fint till sommaren.

Frida

Snyggt med dragkedja på baksidan! :)

Paula

Jag hade nog valt alla tre :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: