slide show

kom med förslag!

Säg nåt jag ska blogga om, det kan vara vad som helst.. resor, kläder, skönhet ja you name it! jag har inte riktigt nån blogginspiration idag känner jag så ge förslag! :D

FowZie ♥ ~ felicia aulén

naw tack så jättemycket ,alla ord uppskattas :) vet inte ens hur jag ska tacka för att du ska uppmärksamma hur verkligt glad jag egentligen blir. det är inget tomt tack utan jag blir jätteglad =)

Ellinor

okej :)

samma :D

Sara

sv: haha ja!

Malin - En musikblogg

Fin bild :)

Jadu, vad gillar du själv att skriva om?(:

Ntherése

SV; tack så mycket!:)

tess ♥ foto

sv: taack :) Älskar dig header :D

Sofia

Halloj! Skulle vart superkul om du tog en kik in i min lilla blogg. Jag skriver mest om mode, dagens outfit, roliga kollage samt massvis med tips och så. Kanske är det något för dig eller så inte :)



Hoppas jag inte bidragit med några sura miner på grund av min tråkiga reklam, men you gotta try, right? haha! :D



www.thestoryofsofia.blogg.se

rosmarie

kläder:)

sANDRA

SV: Eller hur :D Kunde helt enkelt inte att låta bli att köpa den :)

ISABELLA

sv ; tack detsamma ! :)

- nanna

jag tycker alltid att det är kul att läsa om mode och så :) typ massa tips & bilder osv.



svar: jaa, visst är de! :)

anna

Vsg :) Hur skulle det vara med typ skönhetsinlägg? :)

Therese

okej det låter ju bra :) du kan skriva om kläder :)

jo det är bra, men har blogg torka!

sarastille - jag säljer billiga designer!

Ett nytt år har precis börjat, har du några nyårslöften? :)

amanda

sv: tack så mycket !



svara gärna på dagens fråga :)

Malvina

Kul att du tyckte att Akon - Angel var bra låt vad fin blogg du har! :D

Malvina

Jag har en tävling på min blogg var med om du vill, annars så får jag ursäkta mig! Förlåt!

anna

Sv: ahh precis :) Basic skönhetstips som passar för alla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: