slide show

ISADORA







senaste nagellacket som jag köpte igår..

Jag har fått för mig att börja samla på isadora nagellack så här är de som jag lyckas samla på mig än så länge! jag tycker isadora är ett jättebra nagellacksmärke, finns så många snygga färger och jag älskar att 'borsten' är så bred, mycket enklare att måla då.. :)
Tobias Martinsson

sv; Tack så mkt Julia! :D

Angelica

sv: åh tack snälla!

jääklar vad många naglack, grymt :D

RONJA

Åh jag vill ha det där blåa! Och det vita, och det svarta.. :( Vad kostar dom? :)

Eleonore

Många lack du har från isadora, håller med dig om att det är ett bra märke :)

M I K A E L A

oj, vad många du har!

Ellen

sv: tack :D Många nagellack du har! :)

klaudiaa

oh så snygga färger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: