slide show

flowerpower



3 liite snygga toppar från gina tricot, är inte direkt överförtjust i dom men gillar den längst till vänster, dom andra är väl ok.. men kan tänka mig att ett smalt, flätat tanfärgat skärp skulle kunna bli snyggt till och så ett par stuprörsjeans, leggings eller shorts.

vilken gillar ni mest?

149:- gina tricot
Hanna

Fett söta tröjor! :D

Diggar din header btw ;)

sabina

visst är dom:_)

filippa

åh jag vet! nu är den tyvärr slut .. ;)

jessica

åh herregud vad fina och sommriga dom var :)

amanda

sv: okej :D

Eantonia

Svar: tack så mkt! :)

ELLMINAS - elin mattssom & emma silverbratt

Jättegullig blogg :) Kram

fannype

den i mitten var söt :)

LIENE

Tack så jätte mycket för gratulationen för två dagar sen:D

Amanda & Elin

Tack (: jag har två såna tröjor!

felicia

as fin blogg!:)



elli x3

Jag tänkte köpa en till migsjälv i julklapp, men de vart nt så :)

Gillar den svarta bäst! x3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: