slide show

110129

Åh det är sjukt hur trött jag är idag.. jag gick upp vid halv 12 men jag vaknade flera gånger innan det men jag är hur trött som helst nu ändå. haha aja, vill ni veta en rolig sak? imorn ska vi över till amanda och kolla på resor.. tror väl att vi ska boka också! när vi kom hem från gran canaria ville jag tillbaks dit igen men nu vill jag till nåt annat ställe.. grannön teneriffa kanske? :D men vi får se vart vi ska!



underbara maspalomas, gran canaria
Amra

Tack :D

Linda

Ja, jag tycker det är jätteroligt! :) Även att det bara har gått två avsnitt än, men det är lätt något jag kommer följa iallafall! :)

N O R A !

sv; tack så mkt, detsamma btw=)

Helena

Dom är så grymt snygga och otroligt bekväma!



Synd att man inte har råd att köpa dom men får se vad lönen säger sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: