slide show

110122

Whats up bloggeeeen? i'm back.. för ett tag iaf! det är under skoldagarna som jag knappt hinner göra nånting så bloggen får lida lite då..

men under de 3 dagarna som jag inte har bloggat så har vi varit i uppsala med skolan, vi skulle på nån föreläsning på realgymnasiet (skolan som jag går på fast i västerås) där som handlade om att studera utomlands.. jag vill göra det egentligen men kommer inte göra det tror jag! vi fick även styla varandra lite och så.. men real-skolan i uppsala var hur liten som helst! fattar inte hur alla får plats där haha! :D sen gick vi ut på stan i 10 minuter kanske, har varit i uppsala typ 1 gång när jag var liten..

igår så sov jag och några andra hos 1 vän så jag knappt sovit nåt inatt men sjuukt kul har vi haft! idag drog vi förbi stan lite snabbt, hittade en tröja och ett par leggings.. visar er sen!

okej ingen läste det här va? haha..



i november nångång
Tilde ♥

Tack :)

josefine

sv: Jag också, ganska självklart eftersom jag ville ha dom men ;)

Vad gör dudå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: