slide show

WANTED



Ååh vad jag längtar till studiebidraget kommer.. då ska jag antagligen beställa/köpa allt de här! av nån anledning så finns det en massa fint i affärerna när man inte har pengar.. men när man har pengar finns det ingenting! nån som känner igen sig kanske? aja det är inte långt kvar till studiebidraget kommer iaf! :D
emelie

svar: kul att du tycker det. mest av allt vill jag ha sol nu, fryser sönder i detta kalla land.

natali

tack ! :D

rebecka

tack så mycket :)

Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: tackar :)

Linn

Jag har det svarta linnet, och typ den där väskan fast en vit :)

Linnet är aaasskönt

Linn

svar: Nej jag beställde det ist, orkade inte vänta tills det kom ut (a) eheh

Jennifer

Om du ska beställa något från H&M så tycker jag att du ska gå in på min blogg och kolla in rabattkoderna jag har lagt upp :D

K.

skitfina saker ju!

Lisa

Jättefina saker! Var hittar man väskan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: