slide show

tyras lista!

När vaknade du imorse?
Svar:
07.55, gick upp efter halv 9 nångång. varför vaknar jag så tidigt fööör? brukar alltid sova till typ 12 men inte nu längre.. haha

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
vad är klockan?!.. det är alltid det första jag tänker på när jag vaknar, hehe

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
nej det har jag inte! ;)

Vilket humör är du på?
Svar:
trött men flummig..

Vad har du på dig just nu?
Svar:
pyjamas fortfarande, stor t-shirt och leggings!

Har du ont någonstans?
Svar:
näe, eller lite ihalsen.. om jag blir sjuk på lovet dör jag!! nåt som alltid händer mig iförsig haha

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
ben&jerry's! var så längesen..

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
1050, studiebidraget, hehe! ;)

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
kläder säkert :D

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
facebook! snacka om beroendeframkallande sida alltså

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
sminka mig, fixa håret osv och ta massa egopics, hahah ikväll vet jag inte än!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
oj, det kommer inte jag ihåg! var säkert raining men med rihanna och nicki minaj, gryyym låt!

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
för att den äääger.. nejmen är man intresserad av skönhet, mode, shopping, resor och så, så är nog min blogg ganska intressant.. eller?

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
alltså jag kommer inte ihåg, hehe.. fixade säkert naglarna..

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
ja, av mamma.. hon brukar alltid säga åååh vad fint du har lagt din ögonskugga när jag sminkat mig jättenoga hehe.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
igår på mina nylackade naglar! ska lägga upp bilder senare :D

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
näe men imorgon eller nåtsånt.. då ska jag shoppa :D

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
nån kant på skrivbordet

Vad tror du att klockan är?
Svar:
11.38. hahah oj den var 12.20, bra där!

Vad borde du göra idag?
Svar:
plugga, fast det är inte så jätteviktigt för ska inte vara klar med en grej förrän torsdag tidigast och jag är typ klar :D

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
ingen aning än så länge! :)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
lauren conrads bästa skönhetstips kanske? hehe :D



för nån vecka sen! :D

Yohanna

SV: Okej, vad är det då? Lät spännande! :)

emelie

svar; färgen är grym och klackarna lika så - lite ont i tassarna efter att ha dansat en hel kväll i dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: