slide show

tågproblem

Lalalala.. skulle åkt tåg till min praktikplats (frisören alltså) men går tåget då? nepp så jag får vänta 1 timme på nästa.. kul. tur att jag kollade upp det innan jag gick till centralen iaf. vet inte vad jag ska göra under tiden heller, har redan fixat mig och har sjukt tråkigt, hihi..



KarinHannaIsabelle-

Jodå det där märkte jag av i morse kan jag säga -.-



sv: Tack! :D jag har aldrig testat med guld under faktiskt! :D

Petra

Sv: Nej, vi har knappt någon snö.. Ialla fall inte än.

Emye.

svar: tack :D

Towe [towe.webblogg.se

sv: tack! :D

Jeanette' ♥

sv: visst är dom? just därför man vill ha dom! :D

felicia - fotoblogg ♥

sv; tack (: säger detsamma om din blogg! (:

Cissi

Idag skulle man nog ha stannat hemma/inne...

Vilket kaos snön ställer till med!

M i c h e l l e

Sv; Jag vill också ha en men dom är ju så himla dyra, det är synd!! :(

frida

sv: tackartackar :D

Yohanna

Tänk vad lite snö kan göra - totalt kaos :P



SV: Ja visst är han, supersöt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: