slide show

DRESSES



Jag kan verkligen inte få nog av volanger på klänningar! i min garderob hänger det 2 st rosa klänningar med volanger, hihi men jag älskar det. färgen (& mönstret) på klänningarna på bilden över är väl inte jättefint direkt men gillar modellen på dom! den blåa måste jag titta efter i affären iaf, kanske finare irl! =)

299:- bikbok, hot or not?
Anonym

ball blogg :D

Yohanna

SV: Okej, vad häftigt! :) Har aldrig hört talas om sådana gymnasier, hade nog varit kul att gå på! :P

elin

sv: eller hur :)



söta!

claudia

Snyggt :P

Allt bra med dig? =)



Jag har utsett kvällens-blogg ,kolla gärna ifall du blev ifall inte var gärna med igen :)<3



var gärna med på kvällens blogg för imorgon

http://bbaasstta.blogg.se/2011/february/entry-115131284.html#comment

Lisa

Jättefina :), jag tycker att bikbok har fått in en massa fina saker nu.

Evelina

Tack så mycket :)

josefine

sv- jaa :-)



hot! :-D

michaela

söta klänningar! och fin blogg!

minna

sv: ja visst är allt så fint!

klänningen är med himla fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: