slide show

a little inspiration



När jag såg skjortan så fick jag direkt upp en bild i huvet hur jag skulle matcha den - såhär! gärna lite flera ringar också, fick inte plats fler i collaget, höhö. och skorna, dom får mitt hjärta att slå ett extra slag.. sjuuuukt fina!! måste ha! ♥

(örhängena kommer från bikbok, skrev fel såg jag nu!)

vad tycks?
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Snyggt och skorna är superläckra! :)

en liten bildblogg av felicia

sv: ååååååå tack så mkt darling ♥♥ det värmer!



provade jeansen som kostade 99 kronor, sååå bra & värt pengarna, köpte dom inte dock, ska verkligen köpa dom inom kort :D !

Madde

Tack så mycket :)

Rebecca

Snygg outfit! :)



sv: Tack.

elin [fotoblogg] ♥

hej, fin blogg :)

ronja

sv: tack :)

älskar skorna, sjukt snygga!

emelie

tycker ja me :)

snyggt ihopsatt, skulle gärna bära de där ja me!

Caroline ||Modeblogg||

Assnyggt alltihop! Skulle gäran vilja ha det! :) Allt bra?

Sissi

sv; tack :)



åh, riktigta snygga saker!

Sofia

Svar: Tack så mycket! (:



Riktigt snygga kläder! (:

Tove ^^

Nice!! <3



SV: Tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: