slide show

110228

Ååh det är så skönt med lov.. att få sova ut hur länge man vill, man får ju inte direkt ångest heller med tanke på vädret. ;) idag hade jag iaf tänkt träna lite, sen ska jag till mami och jag åker nog till stan imorn istället.. idag vill jag bara ta det lugnt, skämma bort mig själv lite med ansiktsmask och så! det låter perfekt.

såg att det var någon/några som undrade om det inte är pillrigt att göra mönster på naglarna.. och ja, det är väl inte superlätt att göra mönster på högerhanden när man är högerhänt men det funkar! det gäller att vara stadig på handen, då är det inte så svårt.. sen så är jag ju nybörjare också men ja det är riktigt kul att hålla på.. :D




Michelle

Fint :D

ida

ja ! :)

elin

fint! :)

madeleine

väldigt snyggt!

Linn

vad tränar du för något?:o

Marika

Svar: Javisst är dom!=)

Elin

Fint! =)

Theresia

snyggt!

Sv: jag hoppas det :p

Stina

Vad fint med gult nagellack:)

Jättefin blogg hade du oxå, gillar din header skarpt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: