slide show

110219

Buenos días bloggen! :D det är snart dags att välja massa individuella (stavning..?) val i skolan och jag har bestämt mig för att läsa spanska, på högstadiet läste jag franska men vill inte fortsätta med det..

idag hade jag tänkt ge mig ut och fota lite.. solen skiner så det blir säkert några fina vinterbilder! grejen är att det är runt -14 ute.. brrr. kan det inte bli vår snart eller?!





2 bilder från förra vintern, bilderna togs när det var -20 grader ute.. kallt.

Re: Tack! :)

Lisen

åh, tack! :D

EMELIE - FOTO

sV; tack så jättemkt!:D allt bra?

Ida Sandell Stålsjö

SV: tack så mycket! haha, jag älskar dom också, mina favoriter! :)

Anja

Svar:

Tack, vad kul! :)

anna

åh härliga foton!

Olivia - frågestund just nu ! :D

hej! (:

tänkte bara säga GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN ! ^^

du får ju fråga vad du vill, det vill du inte missa?

right? :D

Emma

Hade du en trevlig lördagkväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: