slide show

110212

Haha gissa vilken tid jag la mig igår? typ 10 haha.. men jag somnade inte förrän 11 nångång men jag var så sjukt trött så jag orkade inte vara uppe. men nu är jag pigg och ska vara med romina vid 2.. vi har inte setts på hela veckan eftersom vi har haft praktik på på olika ställen. vi ska ut och fota lite tror jag men under tiden jag är borta kommer det upp ett tidsinställt inlägg med lite kläder som jag fick från h&m igår! :)

Elin

svar: Jaa visst är den!

Vad har du praktiserat som? :)

Elin

svar: Jaa visst är den!

Vad har du praktiserat som? :)

karin

Sv: Tack :)

ellen ! :)

haha , ja dom är ju coola ! :)

Sofia

sv: tack du! :)

Milla

sv: Haha, nej det är inte jättekul direkt...men som sagt, skönt med studenten snart :D

a n n a ss

vart kommer tröjan på bilden ifrån? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: