slide show

TIPPAR

Fick en massa nagelgrejer i julklapp, bl.a 50 st tippar att öva på, har målat några ett par nu som jag kan visa upp här;



lite misslyckad palm, hehe..



tråkigt mönster i know men jag ville bara öva på att göra streck.



therese ekendahl

guuud så fina! va grym du e!!



sv: ja eller hur tycker oxå dem sakerna e det mysigaste1 :)

pessys

sv: jo har haft en jättemysig julafton! :D hur var din då? Gud vad balla naglar!! :O

du är helt grym på att måla naglar ju!



sv; Ja verkligen :)

Sofie

Hihi visst e den! :) Hur är de med dig idag då? kram!

adriana

Sv; ja! Den är jättemysig! Förresten jag älskar att dekorera naglar jag med! Vad använder du för nagellack? Har du nailart? :D

Daniella

Svar: Tack för ditt svar :) Tycker du vit kommer passa med rosa skal? =) kram

alis

svar: tack du! jag har köpt de i usa :D

Magda ♡

sv; ja, tyckte det också :D

vad fick du för fint då? :)

a m a n d a s f o t o

om du har en iphone så får du gärna va med & tävla om ett valfritt skal -> http://amandapersson.blogg.se/2011/december/vinn-ett-iphone-skal-passar-alla-iphones.html#comment

Kellsi

Sv: Tack så mycket! Ja jag älskar oxå nagellacket :D



Vad duktig du är på att måla med nagellack!

Lιιηα♥

Tack ska du ha :D

Alice

SV: Tack så mycket



Skitfina btw :D

linnea

fan vad nice, hur sitter dom fast på den där grejen? o.o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: