slide show

SNOWFLAKE







Blev lite inspirerad av vädret idag, i natt och idag har det snöat massor så det kanske blir en vit jul ändå? i hope so. men iallafall, mobba inte min snöflinga tack ;) jag visste inte riktigt hur jag skulle måla den så jag bara kladdade lite, hehe. vet att själva naglarna ser jättekladdiga ut men det är pga glittret, det är snyggare irl eftersom hela naglarna glittrar och det gick inte att fånga på bild.

för att få glittret att fastna använde jag ett genomskinligt nagellack, tog en disksvamp och kletade på det genomskinliga lacket och duttade det i glittret.
Jennifer

Verkligen fina naglar! :) Så coolt.

Clara

7kt snygga naglar! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hoppas på det! :)

amanda [p h o t o]

hoppas du haft en bra dag :D

bexollila.

är det din fråga :D ?

Paulina

Fin blogg! Och gud vilka fina naglar! Det där måste jag prova ;)

Allt bra? :)

bexollila.

coola naglar :D

juliaericson

Tack! snygga naglar :)

Carro

Så fina vintriga naglar!

snyggt ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: