slide show

sequins


Hittade ett par snygga tröjor på gina för ett tag sen, vill så gärna ha den vita men den är slutsåld på gina här i stan så jag tänkte beställa den men nu har jag bestämt mig för att köpa julklappar för alla pengar som jag har kvar så den får nog vänta eller så får det vara. men den vita är verkligen sjukt fin irl, massa paljetter som glittrar i olika färger, love it!

nåt ni skulle kunna tänka er att bära?
SagaLarsson♦

sv. tack så mycket! glad jag blir , fotar du mycket? :)

Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

sv: tack så mycket!:)

allt bra med dig?

SADIA SHAH

snygga!

svar: åh, kenza skinnjackor är skitsnygga verkligen!

Julia

åhh dom tröjorna är verkligen så fina! hade det inte varit för julklappar så hade den funnits i min garderobe med :) är allt bra med dig ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: