slide show

NOTD - new years eve









Såhär ser mina nyårsnaglar ut, duttade på det glittriga lacket från OPI med en disksvamp där jag vill att det ska glittra så jag har inte det över hela nageln.

skulle kanske vara snyggt att skriva 2012  ( med en siffra på varje nagel) och måla ett champagneglas på tummen men jag gillar de som de är men ett litet tips till er iallafall! :)

(notd - nails of the day)
Amanda

svar: Kul att det uppskattades :D Riktigt snygga naglar!

Camilla

Snyggt! :D

♫♪ Sandra T

läckert!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

allt bra med dig?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, älskar skorna :D

louise

sv; hihi tack :)

Anonym

jaa ellerhur!!

Mikaela

sv: Ja det var grymt mysigt : vad fina nagel saker du gör ! :) kram

Erikamedc - Singer Songwriter

sv: Tack ska du ha! :)



Häftiga naglar!

Hanna

sv: Ååh tack :)

ajji!

Aa verkligen!

snygga naglar!

Diman Dilir

super snygga!:)

FIA

sv; tack så mycket! :D

vad ska du göra på nyår? :)

Evelina

Å, gud vad snyggt!!!

Emmelie - FOTOGRAF

Tack så mycket! :)



Fint nagellack!!

Ida

Nice! Ska fixa mina nyårsnaglar imorgon :)

isabella

älskar naglar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: