slide show

mitt 2011 - del 3

Juli;



Köpte ett par klassiska vita converse som 98% av jordens befolkning har.. men jag ville ha dom ändå och dom har använts flitigt kan jag säga.



men tjaa



nagellack kan man aldrig ha för mycket utav....



flygrädda jag satte mig på ett plan mot rhodos!



och njöt



våran härliga (saltvattens)pool som vi spenderade en del dagar vid





landade i ett molnigt och kallt sverige igen.. no surprise



kom iallafall hem som en pepparkaka. eller ja, det bruna höll ju inte i sig så länge..





augusti;



åkte på kryssning med bästis



köpte en jofama by kenza skinnjacka som jag har bott i hela hösten.





outfit med kenza-skinnjackan



köpte en ny mobil (samsung galaxy S)



kladdade lite



började skolan igen



gjorde en nageldesign som tog typ 7 år att göra.. att få fast alla rhinestones innan nagellacket torkat och att få det att se ut som usa-flaggan OCH få det att se bra ut var en utmaning. vet inte om det blev sådär jättebra men kanske liite..

september;




mina älskade skor





försökte vila upp mig från världens jävla förkylning, tog typ 2 veckor att bli helt frisk.. kul!



jag och malin.. helt normala, jaaadå









höst



ville göra nåt lite mer avancerat mönster på naglarna så det fick bli rutor



klickade hem lite saker från e.l.f.

del 4 kommer senare, kanske i början av januari, får se..