slide show

mitt 2011 - del 1

Ni kanske vet att jag älskar att kolla på gamla bilder och har tidigare lagt upp årsresumér för 2009 och 2010 och såklart ska jag göra en för 2011 nu också. eftersom att jag kommer att lägga upp bilderna i flera olika delar kan jag lägga upp den första redan nu.

januari 2011;



mina nyårsnaglar såg ut såhär, gjorda med tandpetare.. har nog förbättras en del sen dess va? haha



det snöade så mycket på nyårsafton så man såg ingenting.. men i år firar jag nyår bland palmerna istället. 

 

årets första outfit, inget speciellt sådär..



en lista på saker som jag skulle göra under 2011.. har nog gjort det mesta tror jag väl? man kan lugnt säga att jag har uppfyllt punkt 2 iallafall, haha



gick från att vara ljushårig



till mörkhårig





flyttade och skaffade en new york fondvägg! ville egentligen ha en skyline bild men det var inte så lätt att få tag i det men jag blev nöjd iallafall! 
 


outfit



grafitti nails



februari;



hahah vad fint jag målade, eller inte..



tröttnade på kylan och bokade en resa till teneriffa/playa de las americas och där var jag nyss.. eller på höstlovet då.



lite nagellacksshopping..



nailsnailsnails by me



hejhej



snökaos och jag kom ingenstans (skulle åka tåg).... hade praktik på en frisörsalong i en annan stad



outfit



mamma klickade hem lite fler kläder till mig från h&m, bl.a tröjan på bilden



min nagellackssamling såg ut såhär..



lite saker



massa snö



bestämde mig för att välja nagelinriktningen så jag blir diplomerad nagelterapeut när (om jag klarar det dvs) jag tar studenten!

mars;







fortsatte att måla naglarna såklart! på bilden ovan har jag ett holografiskt nagellack från makeup store, det var och är en av mina absoluta favoriter, den är så himla fin!



myskväll med the hills och varm choklad



rihanna var (och är fortfarande) favoriten!



förberedde mig lite inför sommaren, haha



gjorde nog inte så mycket mer i mars men del 2 kommer lite senare!
LIENE

Gillar de grlittriga naglarna:D

Melina/Elsa

vi älskar dina lockar på den 6 bilden <3

fin blogg har du oxå! :3



kramiss

sv; tack så mycket :)

Kellsi

Sv: Tack!

Haha nej eller hur, alla gillar inte vintern ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: