slide show

kladd





Kladdade på några tippar lite snabbt nyss.. cupcaken blev fail men lite julig iallafall? ska nog måla den längst till höger på mina naglar imorgon, om jag lyckas! :)
sabina

det är hon :)

åh så härligt! vill också:P



snyggt det där var då!

hanna

jaa sant !:) budskapet är bra även om han fejkar !:)

emelie td nguyen

sv; ja elr hur ;o

Felicia

SV: vsg!



puss

julia

sv; Åh, tack söta du! Kul att du gillar de!

Dock har de spruckit i baken så kan inte använda de så ofta..måste fixa! :)

Sara

Gud vad snygga!! :)



Åh tycker du?! Vad glad jag blir! :)

issa

sv: tack :) Hur har din dag varit?

Daniella

Sv: inte jag heller, men vet du om Seche vite base coat är bra ?

Ska nog köpa Last friday night och de rosa glitter nagellacket från katy perry! :'D

Lina S

Läckert!!

Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig! Nu har jag kört igång en ny tävling om dagens blogg så va gärna med du också :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-2.html

Ha en bra dag! :)

Maria - mamma till Liam ☆

vad fint :)

Veronica

Ja verkligen =)

My Vestlund

Du är så duktig du! :D

MIRA

GUD SÅ SNYGGA !

Har du mallar när du målar sånt? :)

emma

snygga!

JENNYBJÖRKLUND

Måste bara säga att jag älskar din blogg! Haha, jag hittade den nyss och kollade runt lite och nu är jag kär. Så otroligt mycket fina bilder (och naglar), BLOGLOVIN MED DIG DIREKT! ♥

hoppas du har haft en superbra tisdag, kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: