slide show

gårdagens fynd



från monki. lite väl lång men det är snyggt att ha den slarvigt instoppad.



anledningen till varför jag köpte den var iallafall pga ryggen, love it!





love, love, love





pensel från panduro att måla mönster med på naglarna.
•·•·SOCKERLOLLO·•·•

Följas via bloglovin?

Paulina

vad tycker du jag ska göra?

snyggt nagellack btw :)

http://hannapaulina.se/2011/12/27/vad-tycker-ni/

nicole

tack tack, jag gillar också den . Fick den i julklapp om du nu undrar var den är i från så är den i från gina tricot ! :)

Emmy

Vad heter det två nagellacken du köpte? Jag skulle oxå vilja köpa nåt sånt:)<3

aagnes

taaack! :D

köpte ett sånt linne idag, haha:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: