slide show

diplomerad manikyrist







Några tippar som jag har målat idag, strecken är målade med orly's instant artist.

jag har glömt berätta att jag är diplomerad manikyrist nu. :)  (inte nagelterapeut utan det är 1,5 år kvar tills dess) att fixa naglar är typ det bästa som finns!! just love it!
Camilla

Snyggt! :)

| Yohanna |

Den översta var riktigt fin! Skulle oxå vilja vara duktig på sånt där :)

danaaa'

åh snälla kan inte du visa hur du gjorde den första tippen? :)

Josefin

Måste säga att du är GRYM på att fixa dina naglar! Är det dina egna eller är det nagelförlängning? :)

Själv läser jag också naglar, första året och tycket det är svin kul, men är absolut inte lika duktig som dig än! God jul iaf :D

Caroline

sv; tack så mycket fina du :)

linnea

gud vad kul! :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; Det är faktiskt mycket bättre nu, inte helt ok men bättre :)

Cias Naglar

Åh Grattis!! :D

Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

riktigt snyggt!

LIENE

sv: Jag älskar det blåa linnet!

Jasmin

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 350+ läsare. Klicka bara på länken för att få veta mer. --> http://jaasses.webblogg.se/2011/december/dagens-blogg-23-december-2011.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till! :)

Nathalie

men åh det vill jag också vara!! hahah:D älskar att måla o fixa naglar! hur går man tillväga?

Nathalie

jaha okej:) önskar att det fanns en stylistlinje på min gymnasieskola när jag skulle välja:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: