slide show

christmas nails







Gjorde ett par juliga naglar på mig själv nyss.. vet att bladen ser lite misslyckade ut men det kanske bara är jag som tycker det som vanligt haha. men gillar ni dom? kan fixa en tutorial sen om ni vill se hur jag gjorde.
Jouline♡

Ja det hoppas jag med att jag lyckas med bakningen :) Fina naglar du gjort :)

kram

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

åh, så fint! ska föröka mig på detta till jul! :D

Browneyedbitch

Sv: Mjo...

Emma<3

Skitsnyggt!

SV: Tack!

SARA

Vad gulligt motiv! :)

Lotta

Sv: Jaa, det var jättegott :) Och va fina dina naglar blev, gjorde du det själv?? =)

snyggt :)



sv; jaa :)

moaa

SV: Håller med, hehe ;)

Så fina!

Lust att göra bloglovinbyte? :D

caiza

Snyggt! ;)

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. gud så duktig du är!!

A D E L I N A

sv: haha ja verkligen! :D

DAISY

Gud vad snyggt! vadå misslyckade :o

Marre

Supersnyggt! Vilket tålamod du måste ha :)

alice

skulle gärna vilja att du visar hur man gör! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: