slide show

black galaxy







Jag älskar verkligen det här nagellacket, det är så sjukt fint! de här får lätt bli mina julnaglar, matchar dessutom det jag ska ha på mig, how awesome! vad tycker ni? :)
FlizanLizan

sv: e jätte gott :D

fiamattsson'

sv; Hehe, tack! : ) Jag venne om det är så här du menar men den heter ; The pink party ! ;)

Hannah

Tack ska du ha ! Ja det är kul, om än lite knepigt & få till skärpa. Man får ta hur många bilder som helst för & få en bra. ;)



Så snyggt nagellack ! Själv kör jag på hello kitty knallrosa, känner mig som 6 år igen :P

Sassäh

SV: Tihi joo det är gott med chokladbollar :):)



Lust att göra ett bloglovin byte med mig? :):) Jag lägger iaf till dig med detsamma då jag gillar din blogg. Kram och God Jul!

Emelie

sjukt snyggt!

cajsa

sv: Ja det är det verkligen! God Jul :D

Agnes <3

SV: Jaa :D

linnea

snyggt lack!



sv: ja :D

fiamattsson'

sv; Haha , okej! .. Jaha, blir den? ;o Den ser väldigt rosa ut .. ;)

emma

vill önska dig en riktig god jul o gott nytt år!! :)

fiamattsson'

sv; Haha , aa.. Har inte hunnit testa det än! ;)

Dilin

Snyggt! :)

Daniella

Asnice.

Kommer hem till dig inatt och skäll dina julklappar med nagellack i och tar alla dina nagellack som du redan har :D:D:D:D



NANANANANANNANANANAN! xdddd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: