slide show

111201

Första december idag, känns verkligen inte som det.. förra året hade vi liksom flera meter snö typ haha och i år har det inte ens snöat överhuvudtaget, fast jag är bara glad över att det inte har snöat och att det är plusgrader än så länge. men jag förstår verkligen inte varför alla helt plötsligt vill ha snö? det är ett måste med snö på julafton och kanske nån dag innan får att få den där härliga julkänslan men inte annars tycker jag iallafall.

jaja nu ska jag iväg till åhlens för praktik igen, vet inte när jag slutar för förra veckan slutade jag jättesent.. men vi hörs när vi hörs! puss&kraaam ♥


Agnes Eriksson

ååh, var har du köpt den och vad kostade den? =D

anniepiie

Låter skoj att ha praktik på åhlens! :D Jag saknar inte heller snön! :P kram

Emma!

sv; jag har ingen aning! Men jag råkade nog lägga i för mycket i formarna.. :-)

Sara

Söt bild :)

FlizanLizan

sv: tack :)

Sofia

ja visst är det konstigt utan snö :P Men det kommer nog snart!

LIENE

Det är ju tre veckor kvar till jul, hahaXD man blir ju trött på snö bara efter tre dagar, jag iaf.

Agnes Eriksson

okej tack =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: