slide show

TODAY'S













Såhär har jag sett ut idag, tröja (ny) från monki, leggings, skinnjacka från jofama by kenza, halsduk från gina, (var ju kallt idag, värsta isvindarna typ) converse och armband också från gina tricot!
Emma

SV: eheh yes thats true! :D

Kram

Sandra

Sv~ japp bra är den :)

Daniella.

Haha ja Gud vad jag längtar tills man börjar gymnasiet, för då behöver man inte ha det lika mycket, antar jag.. Hehe det beror på vad man pluggar till dåå..



Snygg outfit :)

Patricia

Tack, jag tror jag förstår. Ska prova det sedan:)

Sandra

superfint verkligen :)



åh ja, den är go den.

sofie bäcke :)

sv; jag vet ! :D det var därför jag köpte den ! :D

Sara

Mysig outfit :)

Carro

snygg den tröjan va! =)

Lollo

vad kostade tröjan?

du får jätte gärna svara på min mail!

Tack snälla söta

super fin tjej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: