slide show

taxfree-shopping

Inne på taxfreen på båten ville jag egentligen köpa en parfym men jag bestämde mig för att vänta tills vi åker till teneriffa istället. hittade iallafall 2 snygga nagellack och en bok som fick följa med hem :)








Lotta

Sv: Tack så jättemycket, glad jag blir :) och det gröna nagellacket var ju skitsnyggt! :D

f

ja (:

Caroline

ja verkligen :/

den boken är så bra! :D

Anna o maja

sv; tack så mycket ;)

i s a b e l l

sv: tack!



jätte snygga färger på nagellacken! :)

mikaela

Gå gärna in på min blogg och lämna bloggförslag! :)

mikaelabatsman.blogg.se

Bella

fin grön färg :D

Elin

Vad gör du?

malin

sjukt snygga naglar :D vill också haaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: